Pahoittelen. Alussa kuvat ovat huonolaatuisia. Onneksi älysin kuitenkin kesken kuvien ottoa vaihtaa taas kamera-asetusten grafiikat täysille. Ne olivat taas tippuneet huonoksi.

Tämä osa on myös Minä - muodossa. Puhujana Laila.

1.jpg
Joonas kosi minua ja suostuin. Tämä on aitoa rakkautta.

2.jpg
Onneksi Joonas sentään jaksaa siivota puolestani. Nyt hän kitkee rikkaruohoja, jotta vessan seinää saadaan lisää. Joonashan toi taloon muuttaessa yli 4000 simoleonia.

3.jpg
Nyt hän tasoittaa pensaat. Rakastan siistejä ja ahkeria ihmisiä.

4.jpg
Tälläinen tuli uudesta vessasta. Tietysti pinkkiä.

5.jpg
Ja tälläinen keittiöstä. Ihan mukava, ainakin ihanaa pinkkiä.

6.jpg
Ja kaunis pöytä ja penkit. Tämä tuli kalliiksi, mutta pinkki on aina pinkkiä ja... Nyt lähden töihin.

7.jpg
Kyllä tuo mies jaksaa tasoittaa pensaita ja kitkeä rikkaruohoja. Onneksi menimme naimisiin.

8.jpg
"Täydellistä!" Joonas sanoi. Hän toi kotiini tavaroita, mitä hänen repussansa oli.

9.jpg
Höh, Ei vieläkään ylennystä. Ainiin, enhän minä voi edes saada ylennystä, koska tarvitsen kuntopisteen. Nyt pitää mennä jumppaamaan...

10.jpg
... Jump Jump.

11.jpg
MITÄH???? ONKO JOONAS TUONUT NÄMÄ KAMALAT ESINEET?  HÄN YRITTI PILATA PINKIN KARTANONI! NYT KYLLÄ...

12.jpg
...OLEN ERITTÄIN VIHAINEN!!!!!

13.jpg
Huomenna sanon Joonakselle asiasta! Nyt menen nukkumaan.

14.jpg
Olen vielä ihan hiljaa, katsoin Joonasta ja hän kysyi: "Mitä sinä tölläät?"

15.jpg
"Muuten, mistä olet saanut ne huonekalut, mitkä olet laittanut kartanooni?" kysyin.
"Ne ovat aina olleet minun. Repussani ne ovat pitkään ollut", Hän vastasi.

16.jpg
Vielä vessareissu ennen sitä, kun menen raivoamaan hänelle.

17.jpg
"Joonas! Minä vihaan noita sinun huonekalujasi. Pilasit melkein minun kartanoni! Tuhotaan ne heti pois!", sanoin hänelle.
"EI TODELLAKAAN! Nämä ovat minun rakkaimmat esineeni ja minä olen aina niiden kanssa! Jos tuhoat ne, tuhoat myös minut", Joonas karjui.

18.jpg
"En halua enää olla kanssasi, jos nämä järkyttävät esineet ovat kartanossani", sanoin.
"Hyvä on. Me lähdemme nyt, hyvästit", Joonas sanoi ja otti tulenheittokoneen repustansa. Hän laittoi sen päälle...
"TULE HETI POIS! EN HALUA ETTÄ KUOLET!!!" huusin kovalla äänellä.

19.jpg
"EIIIIIIIIIIIIIIIIIIH", purskahdin itkuun. Joonas taitaa kuolla... Käyn soittamassa palomiehen paikalle.

20.jpg
Vitsi minulla on nälkä. Käynkin syömässä ensin jotain.

21.jpg
VOIEI! Unohdin Joonaksen! Hän on palanut kuolleeksi ja viikatemies on hommissa!

22.jpg
Mitään ei ollut tehtävissä. Menin syömään...

23.jpg
... ja purskahdin itkuun.

24.jpg
Taidan heittää tämän patsaan pois. Eikun, se muistuttaa minua Joonaksesta. Säästän sen ja laitan varastoon. Varmaan.

25.jpg
Tämä tästä vielä puuttui. Mahani kasvoi. Raskauteni etenee. Ja ei ole miestä. Minulla on pelkonakin, "Hanki Vauva"

26.jpg
Aloin itkemään. Tämä on minun ja Joonaksen vauva.

27.jpg
Koska Joonas poistui, soitan puutarhurin apuun.

28.jpg
Ostin uudet lamput keittiöön, jotta on valoa...

29.jpg
... Samoin myös vessaan.

30.jpg
Puutarhuri tuli.

31.jpg
Ja illan tultua raskauteni taas eteni.

32.jpg
Päätin opiskella ruoanlaittoa, jotta voisin tehdä hyvää ruokaa. Varsinkin, kun se vauva on tulossa (valitettavasti).

33.jpg
Plääh. Sisäkköön ei varmaankaan ole varaa, joten on pakko itse siivota. Varsinkin, RASKAANA.

34.jpg
Myös suihku pitää pestä.

35.jpg
Uuuh... Mitä tapahtuu...?

36.jpg
SYNNYTYS ALKAA! Nyt olisi miehestä apua!

38.jpg
Kaunis lapsi tuli. Sen nimeksi tuli Johanna. Tämä on varmaan perijä...

39.jpg
Sekosin! En halunnut todellakaan lasta.

41.jpg
Pakko siivota hieman...

42.jpg
Loppurahoilla sain ostettua television. Vieläkun saisi penkit.

43.jpg
On tämä lapsi ainakin silmänsä ja ihonsa perinyt äidiltä.

44.jpg
Pakko kutsua lastenhoitaja hoitamaan lapsia, kun menen töihin.

45.jpg
Johanna kasvoi taaperoksi.