Pahoittelen, että tämän osan tekemiseen meni näin kauan aikaa. Toivottavasti vielä joku seuraa tätä tarinaa :D
Tämäkin tarina on minä muodossa, "puhujana" Leila.

1.jpg
Yyh, kasvan pian vanhukseksi, vaikka olenkin näin nuori. JA IIKS! En ole vieläkään saanut pinkkiä valtakuntaani rakennettua!

2.jpg
Jonne vaan yrittää epätoivoisesti istuttaa jotakin.'

3.jpg
Pingviini tuli jälleen vierailulle.

4.jpg
Jonnella oli toiveena: "Juo puristettua Saapasmehua" Tai jotenkin tuolla tavalla. No, nyt hän tekee sitä.

5.jpg
Saapasmehua vaan lasiin ja juomaan.

6.jpg
"Oi kuinka maukasta", Jonne mietiskeli. Ja pink tuhoaa roskakoria.

7.jpg
Johanna vaan se tykkää kalastella. Nyt hän voi kalastaa jo kalasyötillä.

9.jpg
Voih, salama iski puuhun.

10.jpg
Olen lähdössä töihin. Tanssin ilosta, kun lakkasin kauniit pinkit kynnet.

11.jpg
Salama iski... Tulipalo tuli...

13.jpg
Viaton naapurintyttö joutui tulipaloa katselemaan.

14.jpg
Onneksi sade auttaa sammutustöissä.

15.jpg
Voi ei. TAAS SALAMA!

16.jpg
Pink kissa on unohdettu täysin. Hyvästit Pink.

17.jpg
Tuntematon nainen tuli lukemaan lehteämme. Todella törkeää.

18.jpg
Taas salama. Ja melkei osui minuun!

19.jpg
Tämä tyttö ihmettelee, mitä Jonne tekee saksilla.

20.jpg
Johanna kasvoi teiniksi. Hän on perhetavoitteinen, mieltymyksinä parta ja mustat hiukset, inhokkina hatut.

21.jpg
Oih, minä sain ihanan moppiseuralaisen.

22.jpg
Juuso kasvoi lapseksi. YÖÖK! Tuosta ei tule ainakaan minun sukuni perijää.

23.jpg
piti minun kuitenkin huolestua, kun hän nukahti seisälteen.

24.jpg
Jonne haaskaa minun rahojani täysin turhuuksiin. Taas ostanut kompostin ja lisää multaa. Ei tästä tule mitään. Pinkki kartanoni ei valmistu koskaan, typerän Jonnen takia. Voisikohan hänkin kuolla vahingossa? Minähän en ainakaan sitä aiheuttaisi...

25.jpg
Minähän en tuon rahantuhlaajan kasvua hurraa. Vain Juuso oli katsomassa Jonnen kasvua vanhukseksi.

26.jpg
Johannalle annan luvan tuhlata rahoja, hänestä voisi tulla palvelijani. Hän voisi tehdä loistavaa tomaattimehua minulle.

27.jpg
Pitääkö TEINEJÄKIN auttaa kotiläksyjen teossa. Hirvittävää.

28.jpg
Hurraa, Jonne sai ylennyksen. Rahat tietysti tulevat minun käyttööni.

29.jpg
Juuso on erikoisen näköinen...

30.jpg
Johanna oli juuri aloittamassa pesemään tasoa ja laitoin täytekakun. Johanna silti pesi tuota pöytää :D Tässä ei ole käytetty koodeja!

31.jpg
Jaakko kasvoi taaperoksi.

Pian täytyy valita perijä. Juuso se ei ainakaan ole, ennen sitten vaihda tätä legacya hävitä ruma geeni :D  Johanna tai Jaakko on perijä. Juuso on hirvittävän näköinen. Anteeksi niille, jotka pitävät näöstä :D